تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 9:57
کد خبر : 19599

صفر تا ۱۰۰ تمرین استقلال در دست مک درموت

صفر تا ۱۰۰ تمرین استقلال در دست مک درموت

اولین تمرین استقلال پس از پایان فصل شانزدهم و به جهت آمادگی برای حضور در لیگ هفدهم عصر دیروز در کمپ ناصر حجازی برگزار شد. در این تمرین تعدادی از بازیکنان جدید حضور داشتند. بازیکنانی همچون شجاعیان که رقم بسیار زیادی صرف جذب او شد و حسن بیت‌سعید که این بازیکن هم پول کمی از استقلال نگرفت. در کنار این دو بازیکن می‌شد چهره روزبه چشمی را هم دید.

بازیکنیکه به سبب مصدومیت ماه‌های سختی را پشت سر گذاشت و حالا امیدوار است که با بهبودی کامل بتواند به همان مرد تاثیرگذار بدل شود.

در کنار این بازیکنان مهدی رحمتی یکی از نقش‌آفرین‌های اصلی استقلال در نقل و انتقالات هم دیده می‌شد. بازیکنی که در هفته‌های اخیر رفت‌وآمد‌های بسیاری در دفتر کار افتخاری داشت و به طور مرموزانه‌ای در سیاستگذاری‌های باشگاه تاثیر می‌گذاشت. خسرو حیدری هم یکی دیگر از حاضران بود. خسرو فصل قبل عملکرد خوبی داشت بخصوص هفته‌های پایانی. تصور می‌شد در کنار خسرو، امید ابراهیمی را هم ببینیم اما باجناق او به تمرین نیامده بود و انگار امید منتظر است تا باشگاه قراردادش را تمدید کند و بعد به تمرین بیاید. در کنار اینها فعالیت مک‌درموت هم بسیار چشمگیر بود.مربی خارجی که تمام امور تمرینی استقلال را برعهده گرفته بود و با جنب و جوش خود نشان می‌داد که انگار قرار است در فصل جاری بیشتر امور تمرین را زیر نظر بگیرد.

ظاهرا از منصوریان خواسته شده میدان را برای این مربی که دستیار کی‌روش‌ است باز بگذارد تا در همین اولین تمرین مشخص شود که فشارها روی سرمربی استقلال برای حضور یک مربی خارجی در کادر فنی تاثیرگذار بوده است. البته دیگر دستیاران منصوریان هم می‌کوشیدند موارد تمرینی را به بازیکنان گوشزد کنند اما در اولین تمرین استقلال مشخص شد که شرح وظایفی که برای درموت تعیین شده بسی بالاتر از یک دستیار ساده است و اوست که تمام نکات را به بازیکنان گوشزد می‌کند.
در تمرین دیروز منصوریان غالبا با بازیکنان و مربیان استقلال به صورت کلامی صحبت می‌کرد و کمتر با بازیکنان درگیر بود. این شرایط ممکن است در آینده تغییر کند و منصوریان همچون فصل قبل امور را در دست بگیرد اما این احتمال هم وجود دارد که از بالا به سرمربی استقلال تاکید کرده باشند که قدری از بازیکنان فاصله بگیرد تا صفر تا ۱۰۰ تمرین در اختیار مک درموت باشد.

 

منصوریان فصل قبل شروع خوبی در لیگ نداشت و همین موضوع باعث شد قهرمانی را از دست بدهد. بعید نیست که تصمیم‌گیران باشگاه استقلال قبل از شروع تمرینات منصوریان را مجاب کرده باشند که همه امور را به دست دستیار سابق کی‌روش بسپارد و خودش فقط ناظر بر تمرین‌ها باشد. نقشی که مشخص نیست منصوریان از اعماق وجود راضی به انجام آن باشد یا خیر. به هر حال در تمرین دیروز استقلال آشکارا دیده شد که مک درموت همه کاره بود و این مربی نقشی فراتر از یک کمک ساده در استقلال دارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.